Visszahívást kérek!

Málta fakultatív programok

Valetta – a lovagok városa

Valetta a lovagok egykori és a köztársaság fõvárosa számos látnivalót kínál. Túránkat a Barakka kerteknél kezdjük, ahonnan rendkívüli kilátás nyílik a Nagy Kikötõre. Következő megállónk Málta talán legszebb épülete a Szent János katedrális, ahol megtekinthetjük Caravaggio híres képeit. Ezt követően megtekintjük a Nagymeseri Palotát, a Parlamet és az elnöki hivatal épületét valamint a hadtörténeti múzeumot.

• Ellátás:nincs
  • Időtartam: Fél nap
  • Ár:24,5 EUR

valletta malta

Málta gyöngyszemei

Kirándulásunk első megállója Mosta hatalmas dómja. Majd Ta Qali felé folytatjuk utunkat, a kézműves faluba, ahol megismerkedhetünk a helyi kézműipari termékek készítőivel: üvegművesek, ezüst filigree mesterei. Lehetőség nyílik vásárlásra. Innen Mdina-ba utazunk, melyet a helyiek csak csendes városnak neveznek és felkeressük a Szent Pál Katedrálist. Majd tovább sétálunk Rabatba, megtekintjük Szent Pál templomát és a barlangot, ahol Szent Pált a legendák szerint fogva tartották. Tradicionális máltai ebédünk után túránk utolsó állomásához, a sziget nyugati csücskénél található Dingli városába látogatunk, ahol csodás képeket készíthetünk a sziklás partszakaszról.

• Ellátás:ebéd
  • Időtartam: egész nap
  • Ár:45,25 EUR

saint paul's cathedral malta

Gozo szigettúra

Cirkewwa-ból kompra szállva hajózunk át Málta testvérszigetére, Gozora. Az út mindössze 25 percig tart a két sziget között. A görög mitológia szerint Gozo szigetén élt Calypso nimfa, aki elbűvölte Odüsszeuszt és 7 éven keresztül a szigeten tartotta édes rabságban. A kirándulás egyik legérdekesebb állomása Xaghra, ahol a több mint 7000 éves Ggantija-templomot keressük fel. Ezen épületegyüttes régebbi, mint az egyiptomi piramisok! Gozo délnyugati részén a Kék Ablak a fő látványosság, mely lélegzetelállító látványt nyújt. Ebéd után Victoriába a fővárosba látogatunk, ahol felsétálunk a Citadellához és megtekinthetjük a csodás panorámát.

• Ellátás:ebéd
  • Időtartam: egész nap
  • Ár:60,75 EUR

ggantija malta gozo

Kék Barlang, Marsaxlokk Wied iz

Zurrieq városka érintésével érkezünk meg a festői szépségű Kék barlanghoz, ahol csónakba szállhatunk, hogy megtekintsük a barlanghasadékokat és a kékek kékjét. Ezután elutazunk a sziget legdélebbi pontján fekvő halászfaluba, Marsaxlokkba. Itt találhatjuk a képeslapokról vagy az útikönyvekből ismert élénk színekkel tarkított halászcsónakokat, a luzzukat és a bolhapiac rejtelmeiben is elmerülhetünk szabadidőnkben.

• Ellátás:nincs
  • Időtartam: Fél nap
  • Ár:17 EUR

kék barlang malta

Málta utazási ajánlatok!

Tájékoztató információk

A fakultatív kirándulások a helyszínen fizetendők telepített idegenvezetőinknél. A fenti árak tájékoztató jellegűek,a program- ill. árváltoztatás jogát fenntartják. Utasaink a programokról pontos tájékoztatást a helyszínen kaphatnak. A megadott árak a túrák során felmerülő egyéb költségeket (belépők, kikötői illeték) nem tartalmazzák. Az utazás során igénybe vehető fakultatív kirándulások elindítása minimális létszámhoz kötött. Amennyiben a jelentkezők létszáma nem éri el ezt a létszámot, kinti partnerirodánk, aki a programokat szervezi az indulás előtt kötbérmentesen lemondhatja az utazást. A helyi viszonyok, technikai okok (közlekedés, időjárás, stb.) miatt programok módosításának jogát kinti partnerünk fenntartja, a lebonyolításért is ők felelnek, így panasz esetén, kérjük még hazaindulás előtt keressék fel őket, vagy jelezzék a telepített idegenvezetőnek. A kirándulások befizetésekor érdeklődjön azok lemondási feltételeiről. Aznapi lemondás vagy nem megjelenés esetén a programok árát helyi partnerünknek visszatéríteni nem áll módjában.